poniedziałek, 4 lutego 2013

Włosy

Witajcie,
Dzisiaj o moim szamponie do włosów. Od dłuższego czasu używam szamponów Faith in Nature. Jestem naprawdę zadowolona, są to szampony delikatne, nie testowane na zwierzętach. Moim ulubionym jest czekoladowy. Szampony mają bardzo delikatny zapach.
Posiadam też odżywkę. Nie mogę powiedzieć, żeby działała cuda. Odżywka jak odżywka, pomaga przy rozczesywaniu włosów (ja to robię tylko na mokro), włosy sa miękkie, ale nie ma specjalnej rewelacji.


Kiedys kupiłam szampon firmy Naked do włosów puszących się, ale niestety bardzo się zawiodłam. Zostawia on taką jakby powłokę na włosach i wydają się one niedomyte. Koleżanka miała szampon do włosów kręconych z tej firmy i była zadowolona, jednak nie umiem się  przekonać do kolejnego zakupu z tej firmy.

Używałam również szamponu Jason. Był całkiem ok, ale nic specjalnego. Mam jeszcze resztki ich odżywki, pozostawia włosy miękkie, ale cudów nie ma:) 


Czy macie jakies doswiadczenia z powyższymi firmami? Jesli tak to czekam na Wasze opinie.
Zmykam do łóżka bo chora jestem, a jutro do pracy:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...